16. april 2009

| Art |


Det ble så sent på dag, før jeg fikk tatt bildene, at jeg ble nødt å ta dem i solnedgangen. Syntes ikke at det hemmet bildene på noen måte, det framhevet siden mer.

Didn't finnish the page before sundown, but don't think that the pictures are too bad. Thought the light helped make the page stand out from the background.



Her kommer da en scrappeside, lenge siden sist nå. :P

Here's a scrapbook page, a while since I've made one.



Mini-rammen jeg har stemplet "2008" inni, er fra Tim Holtz, og heter Ornate Plates.

The mini frame that I used for the date, 2008, is from Tim Holtz called Ornate Plates.



Bakgrunnspapiret er fra Prima, swirlen fra Bosskut. :P

The background paper is from Prima, the swirl is from Bosskut. :P



Jeg brukte noe restepapir på denne siden, det brune er restene fra gaveposen jeg lagde tidligere.

The other patterned paper that I used, was some leftovers from a previous project, the gift bag.



10 kommentarer:

  1. Fantastisk fint Daniel!
    Ha en fin helg!
    Hanne

    SvarSlett
  2. Heisann....Jeg treg???
    Nå syns jeg du er utålmodig, Daniel.... De ble sendt i går og så må de jo over fjellet... Det tar tid det! :)
    Jeg holder alle frister vettu, men er bare alltid ute i siste liten:)

    Enda et stilig kort fra deg...

    Angella

    SvarSlett
  3. Ser du... så feil kan man ta. Skal du begynne å scrappe også no??.... Get a life! hehe!

    (Beklager, ting går litt fort for seg... det er sånn jeg leser elevstiler, leser halvparten og så kaster jeg trening etterpå. Pleier å gå bra!!)

    Scrappesiden i solnedgang (nå er det også blitt et uttrykk) er fortsatt kul! :)

    hilsen
    Angelina Jolie

    SvarSlett
  4. så vackert...
    älskar dina alster...
    är så roligt att jag funnet en ny inspirationskälla. Ja, ibland undrar man varför man inte tog sig över sveriges gränser för länge sedan!! hihi...

    Tack för dina söta ord inne på rubberstamps också...

    kram kram

    SvarSlett
  5. Heisann...fant bloggen din gjennom topp 100 :)

    Utrolig nyyydelige verk du har, en kunst!!
    Likste spesielt denne da, derfor legger jeg kommentaren her, men har titta meg litt rundt i bloggen din, og du er utrolig dyktig ;)
    Mulig jeg lifter denne LOen, for den var fiiin!!!!

    Uansett, ville bare si det jeg :)
    Ta deg gjerne en tur inn til min blogg om du vil ;)
    Klemmer fra meg :)

    SvarSlett
  6. Så masse nydelig du lager. Jeg er mektig imponert. Kunne godt tenke meg å vite hvordan du legger til småbildene under inleggene ta gjerne kontakt via min blogg

    SvarSlett
  7. C'est si merveilleux ce que tu fais !
    bravo à toi !
    Floliescrap

    SvarSlett
  8. Så stilig side du har laget!!!
    Stilig med bølgepappen og så god stemning du har fått frem :o)
    God helg!
    Anne

    SvarSlett
  9. Så mye flott du lager! Blogget litt rundt etter inspirasjon til et "mannekort". Havnet her i bloggen din og den er i alle fall inspirerende! Nydelige farger på tingene dine.
    Hanne:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...