11. april 2009

| Gavepose #2 - Gift Bag #2 |


Her kommer enda en bestilling fra min bestemor, denne skulle hun gi til min mormor.

Made another gift bag for my grandmother.



Jeg begynte med å stemple brushstroke-blomsten på en tag. Fargene jeg brukte var Distress Ink.

I started of stamping the flower on a tag, the colours I used is Distress Ink.



Så embosset jeg det samme stempelet med klar embossing. Ornamentet er fra Bosskut.

Then I embossed the same image using clear embossing. The ornament I've used is from Bosskut.



Samme låsemekanisme som på den forrige posen, bare at jeg lagde litt større sirkler her, for at tauet skulle holde litt bedre.

The same mechanism on this bag, as the last one. The only difference here is that I made the circles a bit bigger, so that the rope would get a tighter fit.



Brukte restene fra posen, til å lage dette kortet.

Used some left overs from the gift bag, and made this card.

{ Gratulerer med dagen - Happy birthday }









4 kommentarer:

  1. Jättefin! Nu blev jag riktigt inspirerad att göra en påse jag också. :)
    /Kicki

    SvarSlett
  2. Anonym4/12/2009

    Another fantastic gift bag Daniel you never cease to amaze me, beautifully made, and even a matching card.. hugs rachxx

    SvarSlett
  3. Super smukt arbejde!

    SvarSlett
  4. Lovely bag and awesome card :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...