14. april 2009

| Konfirmasjon - Confirmation |


Her kommer da et konfirmasjonskort.

Here is a card that I made for a "confirmation", not sure if I say it correctly, or if anyone understand what I mean. Correct me if I'm wrong. ;P



Stempelet jeg har brukt er fra Paperbag Studios, stemplet med Archival Ink - Coffee på akvarellpapir. "Bingo" er et lite stempel fra Prima. Swirlen jeg har brukt begynner virkelig å bli min yndlings die, jeg bruker den hele tiden. :P

The stamp that I used is from Paperbag Studios, stamped using Archival Ink - Coffee on aquarell paper. The "Bingo" stamp is a little one from prima. The swirl I used just have to be my favourite die now, I use it in any project possible. :P



Innsiden, pengelommen er kuttet ut i en restebit med mønsterpapir fra Prima. Teksten jeg har brukt kommer fra Ett Trykk.

The inside of the card, the money pocket is cut out in a patterned paper from Prima.



Baksiden, her har jeg brukt enda en swirl fra Bosskut, begge to er like godt likt hos meg. :P

Here is the backside of the card, here I've used another swirl from Bosskut, this one is too one of mye favourites. :P



10 kommentarer:

  1. Så utrolig stilig kort!!!
    Du slutter aldri å imponere.
    Flott gjennomført på alle sidene!
    Takk for inspirasjon.
    Anne

    SvarSlett
  2. Hvor er det bare superflot!

    SvarSlett
  3. god!!!!!
    This is so freaking AWESOME!!!!!
    Really.... stunning work.

    SvarSlett
  4. Stilig som alltid! Og like flott på alle kanter :O)

    SvarSlett
  5. uuunderbart...
    så välarbetat på alla sidor...
    du är ju så duktig...

    Ja, efter detta besöket så ska jag springa in i pysselhörnan å skapa lite...

    tack för all inspiration...

    kram

    SvarSlett
  6. Kjempefint konfirmasjonskort!!

    SvarSlett
  7. Så stilig konfirmasjonskort du har laget. Likte at du har pyntet innsiden også

    SvarSlett
  8. Råtøft Daniel...
    Jeg henter inspirasjon til guttekort. Skal nemlig lage 10 konfirmasjonskort, så takk for idéen:)

    Angella

    SvarSlett
  9. Daniel, you are really blessed with an amazing talent. Your work is refreshing and most unique.
    I'm your #1 fan!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...