12. juli 2010

{ Gratulerer med dagen! - Happy Birthday! }


Jeg vil bare begynne dette innlegget med å ønske min gode venn, Marte, en riktig god bursdag! Gratulerer med 19 års dagen din, vi savner deg her i Bergen! :P

I just want to start this post congratulating my dear friend Marte with her 19th birthday! We miss you here in Bergen!


Siden hun ikke har mottat gaven enda, kan jeg ikke vise mer. :P

Since she haven't recieved her present yet, I cannot show you more of it. :P


For å lage forsiden har jeg kombinert stempler fra Fancy Pants og Basic Grey, påfuglen. Etter at jeg stemplet på permen, sprayet jeg med glimmer mist og vanlig farget mist.


To make the front cover I combined the use of Fancy Pants and Basic Grey stamps, the peacock. After stamping, I used some glimmer mist and normal coloured mist.




6 kommentarer:

  1. Så spennende ! Hva har du gjort for å få en så flott permforside ? Regner med at du har brukt Tim Holz' produkter ? + sverting ?

    SvarSlett
  2. Kjempefint album, denne blir nok Marte glad for!!
    Ha en fin sommer!!

    SvarSlett
  3. WOW! i really loveeee thiissss!!! looks so nice without using paper.just stamping. nice job Daniel!''beauty* joy* dream'' good words!

    SvarSlett
  4. Stilig! Så du har ikke lagt ut bilder av de fine kortene vi fikk på avslutningen? Mitt, med pippipen på, står framme til pynt. Kjempefint!

    SvarSlett
  5. Så lekkert!!! Du er jammen dyktig, ble en skikkelig stilig forside!

    SvarSlett
  6. ser super cool ud med den forside

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...