25. juli 2010

{ Kunstdagbok - Art Journal }




Jeg har flere ganger ramponert gamle bøker i håp om å lage meg en kunstdagbok, jeg klarer det, men aldri å fortsette mer enn et par sider, toppen tre. Men, for et par dager siden kjøpte jeg et blad om Art Journaling, så da ble jeg inspirert til å lage meg ENDA en kunstdagbok.


Men, denne gangen har jeg store forhåpninger om å "fullføre". Jeg bestemte meg for å lage en side i kunstdagboken hver dag gjennom et helt år, eller hvertfall så langt som jeg klarer det da. :P

Sjekk ut kunstdagbokbloggen min: danielsartjournal.blogspot.com

I've tried lots of times making an art journal, resulting in wrecking many old books. I usually make two or pages or maybe three. But, a few days ago, I bought an art journaling magazine, so I got inspired into making a new Art Journal.

But this time i hope to "complete" it. I decided that I would make at least a page each day for an entire year, or at least as far as I can do it. :P

Check out my Art Journaling blog: danielsartjournal.blogspot.com



1 kommentar:

  1. I keep thinking that I might do a journal-glad that your are doing yours.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...