28. oktober 2009

{ Letter to Santa }


Det er lenge side jeg har fått laget noe fornuftig nå. Har hatt en ganske så lang idétørke og har ikke hatt inspirasjonen til å lage noe særlig. Disse to kortene lagde jeg helt i begynnelsen av idétørken min, så de er litt gamle nå.

Ellers vil jeg bare si at jeg skal på Scraporama-messen! Håper å møte mange fra blogg- og forumverdenen! ;P

It's been a long while since I made something now. Been through a period with no inspiration. These two cards I made at the beginning at the period, so they're a bit old. :P



Stempelet jeg har brukt heter, som tittelen på innlegget, "Letter to Santa" og er fra BoBunny. Jeg har laget en god del 4" x 6" kort med dette stempelet, og jeg legger ut noen andre jeg har laget en annen dag.

The stamp is from BoBunny, and as the title states, it's called "Letter to Santa".



















Jeg tenkte at jeg også i dette innlegget skulle skryte litt av det fine nye håndlaget-av-stempelet mitt. Jeg har faktisk brukt det på ett eller to kort jeg har gitt vekk, men det var ikke før jeg studerte dette bildet litt nøye, jeg oppdaget at nettadressen til bloggen min mangler en "g". XD

Så, nå har jeg sendt en mail, og problemet skal være fikset. Får et nytt et om en stund.

I thougt that this post would be a great apportunity to show you my new handmade-by-stamp. I've actually used it on a couple of cards that I have given away. But, it wasn't until I studied this picture more closely I realised that my adress was misspelled.

I contacted the place I bought it, and the problem will be solved in a weeks time or so.

8 kommentarer:

  1. Utrolig stilig Daniel! God tur nedover til messa neste uke!

    SvarSlett
  2. Kan godt li' den rå stil og et supert motiv som er såå lækkert og også bor hjemme hos mig

    SvarSlett
  3. Kjøpte meg Ett Trykk idag og der var jammen meg du gjeste scrapper. Så gøy å lese om og se det du lager. Synes du er kjempe flink og bruker så mange spennende stilarter. :) Jeg skal nok også titte innom scraporama men ikke sitte der å scrappe. Kos deg på messe/treff! :) Klem

    SvarSlett
  4. Kanonsnyggt, Daniel! Och vilken lycka, jag har precis skaffat den stämpeln jag också! :-) Härlig inspiration. Ha det bäst!

    SvarSlett
  5. Vilket snyggt kort! Jag gillar verkligen det "gamla" stuket. Snyggt! Och din handgjortstämpel är SKITSNYGG! VAR har du köpt den? Jag vill ha en sån!!!!

    Mvh Milo

    SvarSlett
  6. Wow - great cards!
    Many greetings
    Andrea

    SvarSlett
  7. Du er så flink, Daniel!!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...