18. august 2008

| Lost In Time |

Her kommer da enda et kort fra min side.. etter etterspørsel fra Angella! :P


Mønsterpapiret - Basic Grey... jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare HVORDAN jeg har laget den bakgrunnen med kobber og sånn... skal se om jeg kanskje kan lage en "Trinn-for-trinn" for min første gang :P Men bare om det er noen som er nysgjerrig ;P


Nærbilde av stempelet og fargene på tagen... Stempelet er fra Paperbag Studios... (Min nummer 2 på listen etter Tim Holtz-stempler)


Nærbilde av retro-blomst.. om noen lurer på hvordan de er laget... så har jeg blitt inspirert av Gunnhild


Her er baksiden... som dere kan se.. så er jeg veldig opphengt i damask.. og jeg er veldig fornøyd med sammensetningen... det er en krysning av Heidi Swapp og Inkadinkado! :P


Nærbilde av "håndlaget"-stempel... da jeg fikk dette stempelet.. så var dette det mest guttete motivet de hadde... og jeg liker det forstatt veldig godt... Jeg har prøvd meg litt fram på å bytte ut innsiden av stempelet med et annet motiv.. men det passer liksom ikke :P

7 kommentarer:

  1. Wov, enkelt...men allikevel røft,stilig og flott vintage kort!!

    Lurer på hvordan du laget kobberplata jeg,så det hadde vært moro med en bruksanvisning : )
    Er det bobleplast du har sprøytet på?

    Knalltøft!!

    Har linket deg til siden min, håper det er ok : )

    SvarSlett
  2. Kanonflott kort... Du er kjempeflink...

    Klem

    SvarSlett
  3. Utrolig stilig kort... Det hjelper tydeligvis å mase på flere kort fra deg... hehe!
    Fantastisk sammensetting av farger. Det virker som om du har full kontroll på det du gjør... og ja, jeg vil gjerne vite hvordan du har fått til kobberplaten!

    kos deg videre
    Angella

    SvarSlett
  4. Kjempeflott kort! Har tittet litt nedover bloggen din også, og her var det virkelig mye flott!
    Må si meg enig med de andre her, jeg tar gjerne imot en forklaring på "kobberplata" di:)

    SvarSlett
  5. Anonym8/18/2008

    Nydelig - fargene er utrolig flotte sammen, og blomstene du har laget er kjempefine! Blir spennende å følge med i denne bloggen :)

    SvarSlett
  6. Som jeg har skrevet inn på RS som kommentar: "WOW!!!"
    Dette er dødslekkert Daniel. Stilen din er fantastisk og jeg elsker fargene på dette her. Jeg tar sjansen på å sette deg inn på linklisten på bloggen min jeg. Så finner jeg fortere frem til deg igjen. Håper det ikke gjør noe?

    SvarSlett
  7. knallfine kort:))

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...