8. mai 2009

| Til en Venn - To a Friend |


Ser det at det har blitt en stund siden siste innlegg nå, men.. men. :S

I see now that it's been a while since the last update here on my blog. :S



Jeg ble så inspirert av noen kort Kristine hadde laget med stempler fra The Greeting Farm, at jeg måtte ha dem. :P

I got so inspired by some cards made by Kristine, using stamps from The Greeting Farm, that I had to get them. :P



Hun som fikk det er veldig glad i kombinasjonen grønt og oransje. Så, jeg prøvde å få dette inn på forskjellige måter i kortet, selv om de ikke er i de samme tonene, så føler at det gikk for det om. :P

The person I gave the card to loves the colour combination orange-green. I tried this combination through the whole card, in different tones though. But, I think that it went well together. :P



Lagde to bokmerker.

Made two bookmarks. :P





7 kommentarer:

  1. Kjempeflott kort!
    Ikke akurat den stilen jeg er vant til å se her på bloggen din, men du takler denne stilen også kjempegodt!
    Liker stempelt ditt så godt! Har bestillt det selv også, men det drøyer vel før det kommer i hus... Hersens postgang!

    SvarSlett
  2. Wow! It's more like a mini book!:)

    SvarSlett
  3. Flot kort med et lækkert stempel.

    SvarSlett
  4. Vad fint! Roligt att se ett färglagt stämplat motiv från dig också! Riktigt, riktigt snyggt, Daniel!

    SvarSlett
  5. fy flate så flotte kort du lager:)

    SvarSlett
  6. Fy fadderullan Daniel!
    Dette kortet er bare sååå lekkert. Elsker fargene du har brukt!
    Og tusen takk for flotte ord på bloggen min. Kjekt å høre at jeg inspirerte deg til å prøve disse stemplene!
    Ha en flott søndag videre!
    Klemmer fra Kristine;)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...