17. mars 2009

| Time |






Cathrine mente at bruntoner måtte være signaturen min.. Så jeg tenkte at jeg ble dermed nødt å lage et kort med den nye serien fra Basic Grey - Marrakech..

Cathrine suggested that tones of brown had to be my signature.. Then I thought it might be fun to make a card using Basic Grey's - Marrakech..



Jeg brukte Spellbinders - Labels One for dette prosjektet.. stanset ut to samtidig, slik at det ble en ramme.. Brukte litt tape på baksiden, slik at de holdt den samme formen hver gang.. deretter embosset jeg dem.. Den minste biten som kom ut, brukte jeg til teksten..

I've used Spellbinders Labels One.. Punched them out, two at a time, so that it looked like a frame.. Used some tape on the backside, to hold them together, and so that they would hold the same shape when I embossed them..



Brukte kraftkartong som bunn.. (Bruker tydeligvis ikke noe annet.. :P) og sprayet denne med kobber-mist..

Used some craft-paper as the card.. (obviously I'm not into anything else.. :P) and sprayed it with copper-mist..



Baksiden, gikk litt ut av kontroll den misten.. :P

The backside, I lost a bit of controll on that mist.. :P


8 kommentarer:

  1. tøft kort! Ja, brunt får du til ;) likte veldig godt all spruten med glimmermist, jeg. litt vilt! (ligner på blod? hehe). skikkelig guttete kort med tøffe mønsterark dette

    SvarSlett
  2. Fabulous card Daniel and love the new BG papers, love the distressed edges, great personalised stamp, Hugs, Nikki x

    SvarSlett
  3. Hei! Har ikke vært på bloggen din før, men her var det mye flott. Godt å få inn litt gutte-inspirasjon. Det trenger jeg.

    SvarSlett
  4. Knalltøft kort synes jeg. Flotte farger til det brune, og spraymønsteret var jo bare lekkert :O)

    SvarSlett
  5. Anonym3/19/2009

    Hei,du er bare utrolig kreativ! Likte utrolig godt den almanakken lenger nedi her!

    Ha en fin dag, hilsen Cathrine :)

    SvarSlett
  6. Her var det mye fint å se!

    SvarSlett
  7. Hej Daniel! Blev så inspirerad av din Distress Ink färgekort-bok, så jag har gjort en också. Fast på mitt sätt. Check it out! Kram

    SvarSlett
  8. Nyyydelige kort du har laget!

    Likte almanakken spesielt godt....

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...