5. desember 2016

» December daily 2016


Omslaget på inlegget. // The cover of my insert.

De to siste årene har jeg daglig i desember lagt ut et julerelatert bilde. Det var morsomt det første året, mens det andre året ble det stadig vanskeligere å ikke repetere seg selv, og jeg følte det som et ork å finne på en ny ting å legge ut bilde av hver dag.

Derfor valgte jeg en annen vri i år, ettersom jeg anskaffet meg en såkalt "Midori" fra Traveler's Company, kjøpt av min gode sjef, som hadde én for mange. (Jeg kan skrive mer om konseptet i et innlegg, eller så anbefaler jeg denne guiden som Jetpens har laget.).

I år valgte jeg å lage et "insert" eller et innlegg i Midorien min, hvor jeg hver dag skulle LAGE noe julerelatert. Det kan for eksempel være en kollasj, en sitat, et bilde osv.

(English text under the picture).

1. desember, julesang med brusjskrift. // 1st of December, a Norwegian Christmas song written in brush script.

For the last two years my December daily has consisted of posting a christmas related picture on Instagram, throughout December. It was fun at first, but when I started struggling last year in finding something new to post, it got increasingly difficult to repeat myself. It started to feel like a chore to find something new to post every day.

So, this year I decided to do something completely different. I procured a "Midori" from Traveler's Company, which I bought from my boss, who had one too many. (I can write more about the book and the concept in another post. I recommend reading this post by Jetpens).

My December daily 2016 will take place in an "insert" in my Midori, in which I will try to MAKE something Christmas related. Which can be a collage, a quote a picture etc.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...