9. desember 2016

» Congratulations


Det er den tiden igjen, den tiden på året da det er så mye som sammenfaller, at jeg blir sittende oppe de siste kveldene før, for å bli ferdig med to stykk bursdagskort til min mor. Ett fra min far, min bror og meg (pluss katten), og ett fra min bestemor, som alltid venter like tålmodig, og som ikke vil mase på meg.

Dette kortet er det jeg er med å gi, og er i utgangspunktet laget med et papir fra en bokkatalog, om jeg ikke husker feil, var det Forlaget Press. Den har blitt liggende i mange år, så det var på tide å lage et prosjekt med den nå! :)

(English text under the next picture).


It's that time again, that time of the year when everything happens at once. Am I able to plan things in advance, no... But, this is the first of two birthday cards I make each year, for my mother's birthday. One from my father, my brother and me and one from my grandmother.

The bird on the front of the card is taken from a catalog of a Norwegian publisher, and has been sitting on my desk for a while. When I found more stuff in purple, that really fit toghether, I sort of went for it. And, if I can say it myself, I think it turned out alright! :)


Innsiden av kortet, med tilhørende skrivefelt. Fant noen morsomme klistremerker på Flying Tiger, og syntes det var litt morsomt å ha med akkurat denne. Det blir som sagt noen seine kvelder.

-//-

The inside of the card, and the field for writing. Found some funny stickers, and thought that this would fit the occasion perfectly. There's always some late nights at this time of the year, trying to get everything finnsihed.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...