6. juni 2016

» Continuing where I left off


Dette kortet har vært klar til posting på bloggen siden desember 2012. Kortet laget jeg i anledning min mors bursdag. Selve basen for kortet er en C5-konvolutt i kraftpapir, brettet i to.

This card has been waiting to be posted since December 2012, and was a birthday card I made in occasion of my mothers birthday. The base of the card is made using a C5-envelope in kraft paper.




Om jeg ikke husker helt feil er hovedmotivet et stempel fra et sett fra Stampers Anonymous. Det er stemplet på Tim Holtz' «Kraft Glassine»-papir. Nøkkelen i messing noe jeg kjøpte da jeg oppdaget eBay. 

If I'm not mistaken the main stamp on the card is from a stamp set from Stampers Anonymous. It's printed on Tim Holtz' «Kraft Glassine». The key is from a little haul, when I discovered eBay.




Tallstempel embosset i gull.

Number stamp embossed in gold.



Banner laget i oransje vellum.

Banner made in orange vellum.



Kollasj laget med diverse restepapir.

Ha en kreativ dag, hilsen Daniel!

Collage made using leftover paper scraps.

Best regards from Daniel!

LagreLagre

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...