30. april 2011

» Notisbok - Notebook




Denne notisboken dekorerte jeg forsiden på da jeg og familien skulle i påskebesøk til min Onkel.

I made this notebook when me and my family was invited to my uncle for Easter dinner. He really appreciated it, and told me that he would write in it on his next trip.


Papiret som ligger i bunn er fra 7Gypsies "Avignon Paper"-kolleksjon og heter "Annonce". Papiret med blytypene på er fra KaiserCraft's "Timeless Collection" og heter "Script".


The main paper is from 7Gypsies "Avignon Paper" Collection and is called "Annonce". The other paper, the one with the lead types is from KaiserCraft's "Timeless Collection" and is called "Script".



Tannhjulene er fra Sizzix. "Sizzix Bigz Die - Gadget Gears".

The gears are from Sizzix. "Sizzix Bigz Die - Gadget Gears".




Jeg gjorde et forsøk på SteamPunk, hva synes dere?


I tried to make the notebook in the SteamPunk style, what do you think?


4 kommentarer:

  1. Kjempelekker! Perfekt kombinasjon av mønsterark og pynt. Jeg har også den tannhjuldies'en, men har ikke somlet meg til å bruke den ennå.

    SvarSlett
  2. OOOOoohhh I love it!

    SvarSlett
  3. Det var en kjempestilig notisblokk.
    Tøffe detaljer. Steampunk stilen er kul.
    Hilsen Aleksander

    SvarSlett
  4. Tøff!!
    Ha en fin og kreativ uke :-D

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...