6. august 2010

« Innbydelse - Invitation »


I en firedagers periode i forrige måned, juli, var mine foreldre på ferie. Det resulterte i at jeg og min bror ble alene hjemme. Vi fant ut at vi skulle finne på noe som vi aldri hadde gjort før, nemlig å invitere vår bestemor på middagsbesøk. :P

Vi fant ut at det ville være en fin ting å gjøre, siden hun alltid pleier å lage middag til oss når vi er alene hjemme. Jeg kan hvertfall si at hun koste seg!

In July, my parents had their vacation in a four day period of time. Which resulted in me and my brother being home alone. We figured out that we had to do something that we'd never done before, we decided to invite our grandmother for dinner. :P

We thought that it would be a nice gesture, since she's always made dinner for us when my parents aren't home. I surely can say that she had a terrific time!


Rammen rundt teksten er fra et Basic Grey stempelsett. Teksten er stemplet med Quickutz - Sophisticate Stamp Alphabet.

The frame that sorrounds the text is from a stamp set from Basic Grey. The text is stamped with Quickutz - Sophisticate Stamp Alphabet.

( Innbydelse - Invitation )


Jeg ville lage innbydelsen på fransk, for å kamuflere den enkle menyen. Selv om jeg har hatt fransk på ungdomsskolen i en treårs periode, tilsier ikke det at jeg KAN fransk. Derfor skrev jeg deler av innbydelsen på "Google-translator"-fransk, jeg kan vel si at folk som har vært borti denne nettsiden som oversetter for deg, vet at den ikke er HELT til å stole på. :P

I wanted to make the invitation in French, to camuflage the simple menu. Even though I had French for three years at middle school, I really can't write in French. That is why I wrote parts of the invitation in "Google-Translator"-French. As people who have used that page know, it's not that reliable. :P



7 kommentarer:

  1. Herlig!!!!!!

    Tviler ikke at fruen koste seg, og med en innbydelse som dette kan vel alle føle at de er noe helt spesielt!!

    Go' helg!!!

    SvarSlett
  2. åh for en nydelig innbydelse,
    og en heldig bestemor som har så omtenksomme barnebarn :O)
    Morsomt det å skrive menyen på fransk, det skal jeg prøve å huske til neste gang jeg gjøre noe sånt.

    God helg

    Hilsen Nina

    SvarSlett
  3. Anonym8/06/2010

    Sååå snyggt, och så mysigt av er att bjuda på middag!!

    SvarSlett
  4. Fantastisk, Daniel ! Både invitasjonen og innholdet. Regner med at din bestemor ble fra seg av lykke :-) (Regner selvfølgelig også med at maten var eksellent !!)
    Ha en finfin helg :-)

    SvarSlett
  5. Dette var stilig...Daniel. Du er en kreativ mann..."ung gutt".Klem Anna

    SvarSlett
  6. Fantastiskt Daniel, du gör ju så otroliga skapelser... Tack för att du delar med dig... Riktigt fint och allt passar ju sååå bra ...


    KRam KRam

    SvarSlett
  7. ååå, så koselig Daniel - virkelig en tankevekker :) skal jo ikke mere til for å glede noen :)
    veldig fint gjort - og nydelig laget
    Klem, Anja

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...