26. april 2010

{ Beklager - Sorry }


Jeg har i det siste dessverre forsømt bloggen min. Merker at det blir mindre og mindre tid for de andre prosjektene utenom designer-prosjekter, men tross det er det jo også gøyt å kunne lage ting til utfordringer hos Sukkersøtt. Jeg må også innrømme det at Reprint har blitt litt glemt, og dette beklager jeg virkelig på det sterkeste! Jeg har planer i hodet, men det er ikke alltid det er så lett å realisere alt på en gang. 

Dessuten har jeg i de forrige vell to eller tre ukene stresset noe sinnsykt for å bli ferdig med opptaksprøven til Kunsthøgskolen i Bergen. Nå håper jeg bare på et svar fra dem 5. mai om å komme på intervju, så jeg krysser fingrene for det. Selv om jeg kan bli kalt inn til intervju/opptaksprøve er det fortsatt ikke helt hundre prosent sikkert at jeg kommer inn.

Jeg skriver og skriver nå, men jeg føler det er så mye som må ut, og at alle følgerne mine og de som er så utrolig greie med flotte kommentarer og snille ord, må få vite hvorfor jeg ikke er så flittig. Jeg har med tiden blitt så ufattelig dårlig på å skrive kommentarer på bloggene til alle sammen, noe som jeg vil prøve å bli flinkere med.

Jeg vil også avslutte med å si at jeg nå heldigvis går inn i en to-tre ukers periode med fest og moro, jeg skal bli russ! Gleder meg, og føler at det kommer til å bli et lite avbrekk i en ellers travel hverdag. I tillegg skal jeg og noen venner i klassen reise til London i slutten av mai, og det blir kjempegøyt!

To all my English speaking readers, I'm sorry for not posting anything and writing in English in addition to Norwegian. 

I've just had so much to think about recently, and so much to do too. Hopefully I'll start posting in English too now. I really feel that my English is much more worse now than earlier. I just want to say that when I don't write in English, it's not because of that I don't want you to visit my blog or comment, your comments mean a lot to me, it's just that sometimes I really have to finnish fast, and then writing in Norwegian is the only reasonable to do.

6 kommentarer:

  1. Heisann

    Ønsker deg all hell og lykke - håper du kommer inn, utifra det jeg har sett av ditt arbeid fortjener du det virkelig!!!

    Mvh Anja
    <+a href="http://kortkreasjoner.blogspot.com/">Ta gjerne en titt innom<+/a+>

    SvarSlett
  2. glæder mig til flere opdateringer. foretrækker du kommentarer på engelsk eller dansk?

    SvarSlett
  3. Ja, du er dårlig til å kommentere og til å legge ut ting i bloggen din i det siste....men det er jeg også:))

    Fest med måte Daniel og kos deg. Det viktigste er å huske alt du opplever i lang tid fremover...
    Lykke til med alt som står for døren. Jeg krysser fingrene for deg og høgskoleinntak!!

    Angella

    SvarSlett
  4. as we so often say here ... no worries!
    Take care,
    Sandra

    SvarSlett
  5. Det er ikke ment å være frekk Daniel... skal skjerpe meg :)

    SvarSlett
  6. Ja, da krysser jeg fingrene for at du kommer inn! Etter det jeg har sett burde du ha gode muligheter! :)
    gleder meg til å se flere flotte verk!
    Kos deg så mye med russetiden!

    Silje

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...