14. januar 2010

{ Nytt bankkort - New credit card }



Dette er ikke akkurat noe jeg har laget med hendene, men fikk bare lyst å vise dere hvordan det nye bankkortet mitt ble seendes ut. :P

Nå som jeg ble 18 er det jo stas å få et ORDENTLIG ett. :P

Jeg har designet det selv. :P

This isn't actually something I've made with my hands. But, I just felt like showing you how my new credit card looks like. Since I turned 18 last month, it is great to finally get a REAL credit card. ;P

And, I've designed it myself. :P


9 kommentarer:

  1. Så utrolig stilig! Gratulerer med "ordentlig" bankkort!

    SvarSlett
  2. Wow tjusigt!!!! ;o)

    mvh Marie

    SvarSlett
  3. Stilig! Gratulerer med dagen som var:)

    Klem Hanne

    SvarSlett
  4. Skjønner godt at du vil vise det fram. Det var kjempeflott.
    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  5. Grattis med eget "ordentlig" bankkort! Kjempe stilig design du har laget på det! :) Sist jeg fikk meg nytt kort valgte jeg et med et eget fotografi på...ikke så avansert spm ditt kort men kult med et unikt kort! :)

    SvarSlett
  6. Kanon stilig!!!!!!
    Bare å komme på ide´n.

    SvarSlett
  7. Gratulerer med dagen, og så fint bankkort! Gratulerer også med dt-jobb for Sukkersøtt! Kjempegøy at de fikk med en mann på laget. Ha en fin helg!

    SvarSlett
  8. Wow, fineste VISA-kortet jeg har sett!
    Jeg har Skandiabanken sitt kort og det finnes vel ikke mer kjipt kort enn det, grått og trist..

    Gratulerer med vel overstått bursdag!
    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  9. Anonym1/17/2010

    Grattis i efterskott! Grattis också till ditt första kreditkort, finfint! :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...