13. november 2009

{ Hjemme igjen }

Da er jeg vell hjemme fra Scraporama, kom hjem på søndags kveld, men har ikke fått tid til å skrive noe enda.

Ville takke alle jeg møtte, og snakket med, for en kjempeflott helg! Det var utrolig gøyt å møte folk fra både blogg- og forumverdenen, og høre hvordan de egentlig hørtes ut i virkeligheten. :P

Grethe (Grethe61, for de som henger på Rubberstamps forumet) var så snill og lot meg bo hos henne i to netter, fra fredag til lørdag og lørdag til søndag.

Jeg lagde et kort til Grethe som en liten takk for at jeg fikk bo hos henne, så det legger jeg ut litt senere. Kanskje i morgen.

3 kommentarer:

  1. Det var kjempetrivelig å få hilse på deg Daniel, gleder meg til å kunne studere det flotte kortet ditt igjen. Ha en riktig god helg!

    SvarSlett
  2. Heisan!
    Takk for sist! Og ja.. jeg gleder meg til å kunne studere det flotte kortet til Grethe en gang til!!!
    Helt nydelig altså! Men jeg skjønner at det ble mange flater å finne på pynt til - og du klarte det å du!! ;)

    Klem

    SvarSlett
  3. Hei. Og takk for sist. Morsomt å treffe deg, jeg og Lambi camperer sammen når vi er på treff, så da husker du meg nok. Takk for at du var med på alle mine gale innfall. Vi hadde en kjempeflott dag på Scraporama, og det var så kult at jeg greide å "narre" Lambi til å komme. Idag skal hun og jeg scrappe sammen. Det var inspirerende å se deg leke med Utee og farger. Nå skal jeg begynne med slikt igjen også. Ha en fin dag, og lykke til med alle gode ideer.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...