12. november 2008

| God Bedring |



Her kommer et "God Bedring"-kort til en venn av meg.. hun skulle operere i dag.

Har ikke hørt noe fra henne enda, men hun ringte meg mandag, sånn at jeg skulle "ha god tid" til å lage et kort til henne... (Dette er hva hun selv foreslo)



Det gjorde meg selvfølgelig INGENTING.. en god venn må jo selvfølgelig få et flott kunstverk å beskue.. ;P

Damask-stempelet er fra 3ndypapir.no..

Dessuten har jeg vært keen på å teste ut en ny bretteteknikk jeg har sett mangen bruke.. Den ble ikke HELT som planlagt, men bare NESTEN.. ;P

Papiret er fra Making Memories, fra deres nye serie "Paperie"



Quickutz Revolution Sommerfuglen, valgte å kun bruke den ene delen.. tok litt glitterlim på den..

Lov å bruke mye glitterlim, siden det var til en jente... ;P



Syntes egentlig at teksten "God Bedring" var så klisjee-aktig.. så det endte med at kortet på en måte ble både til trøst, og for vennskapet.. en god blanding synes jeg.. :P



Baksiden.. :P

23 kommentarer:

  1. Hei, vet at jeg egentig ikke skulle se innom bloggen. Men du kjenner meg (A) klarer ikke å styre meg. Men det var utrolig nydelig, elsker det. Trenger det egenglig mer i dag etter at operasjonen ble avlyst. Så tusen takk. Hilsen Marie <3

    SvarSlett
  2. Wow et flot kort , det ser godt ud med det papir du har valgt og den sommerfugl er bare så fin til kortet

    SvarSlett
  3. For et nydelig god bedring kort, dette blir nok Marie glad for : )
    Ser du har fått laget mye i det siste, og vært kjendis på treff : )
    Ikke rart du vekker oppsikt, ung som du er...sammen med masse damer.
    Og så lager du jo så flotte kort!!
    Ha ei kreativ uke : )

    SvarSlett
  4. Gorgeous card!! I love how you distressed the edges and that glittered butterfly is beautiful!!
    hugs, Jami

    SvarSlett
  5. Knallstilige kort du har laget i det siste, Daniel! Varme fine farger, og mange flotte detaljer - som alltid!

    Ha en flott dag!

    SvarSlett
  6. Fantastisk nydelig kort :)

    SvarSlett
  7. Det var et knallflott kort Daniel! liker veldig godt fargene du bruker! :)

    SvarSlett
  8. Wow, dette var nydelig! Herlige farger, flott sammensatt, lekre detaljer!

    SvarSlett
  9. Your card is beautiful Daniel!
    You should check out my blog... you played the guessing game didnt you? :-P ;o)

    SvarSlett
  10. Underbart kort!! du är så otroligt duktig, tack för inspirationen!!

    SvarSlett
  11. Dette var ett kjempe flott kort! Liker fargene veldig godt og sommerfugl er veldig fint. Hilsen Oxana. Ha en god helg.

    SvarSlett
  12. Hittade din blogg via tis från ett Svenskt Forum, och vad glad jag är för det.

    Du gör helt underbara kort!!!

    Jag kommer tillbaka, du är min nya IDOL;-)
    Kram Anna-Lena

    SvarSlett
  13. WOW!!! Vilka fantastiska kort du gör! Är mycket imponerad!!!
    Ska definitivt länka till dig!

    SvarSlett
  14. Yes you did win. Please email me your snail mail. You will find my email addy on my profile page.

    SvarSlett
  15. Daniel, dette kortet er vakkert ! Jeg håper at din venn utvinner godt fra hennes surgery. Takk for dele. Jeg drog faktisk til en translaor website til å oversette min kommentar til Nordmann ! Best, Curt OBrien

    SvarSlett
  16. Daniel this is stunning, just breathtaking. thanks for sharing. hugs RAchxx

    SvarSlett
  17. Love all the brown feeling found here on your blog, Daniel!
    Might need to steel your idea about the bookmarks :)
    Hugs,
    Aija

    SvarSlett
  18. Dette var så nyyydelig, Daniel. Så varme, fine farger og med herlige detaljer!

    Ha en fin dag!
    Hilsen Kirsten

    SvarSlett
  19. Wonderful, wonderful work! I just really like butterflys and this is so gorgeous.

    SvarSlett
  20. Grymt snyggt kort!! Jag är djupt imponerad.
    //Y

    SvarSlett
  21. These are absolutely fantastic. I cant read much of whats on here but the work is universally outstanding!

    SvarSlett
  22. Wow, vad mycket fint du har på din blogg, så otroligt mycket snyggt, glad att jag hittade hit :-)

    SvarSlett
  23. I'm speechless!!. This card is stunning... I love all the distress, colors, flowers and all the details.. WOW.
    Hugs,
    LIM

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...