5. oktober 2008

| Ett Trykk - Utfordring nr.4 |


Kriteriene for fjerde oppgave var:

Gjenbruk til glede for andre: Bruk noe du ellers ville ha kastet. Bidraget skal kunne gis bort som gave. Prosjektet skal ikke være et kort. Det er kun tillatt å bruke ett ensfarget og ett mønstrete papir, og ingen motivstempler.


Her kommer mitt bidrag:

The fourth challenge. Now we had to renovate something we would usually throw away.




Før | Before



Etter | After



Før | Before



Etter | After



Før | Before



Etter | After

3 kommentarer:

  1. Så stilig boks!Nydelige farger!
    Helt nytt for meg at man fikk kjøpt gjende kjeks i slike bokser.God ide!
    Takk for svar og det er de største du har kjøpt? Jeg har bare skaffet meg ovalene men mangler embossing platen. Så jeg har ikke fått prøvd de enda.

    SvarSlett
  2. great transformation Daniel...looks wonderful. hugs rachxx

    SvarSlett
  3. Very creative and clever reuse of your beautifully decorated container. I love lace too!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...